Powered By Blogger

7.15.2013

Hello,Crabbit Design!

Hello,everyone!   Welcome to Crabbit Design!

At first,I think I should introduce myself :)

My nickname is Crabbit,and I am 18 now.I like design very much.For me,design is a very wonderful thing.It can make the world better,make people feel better,even give us lots of hopes!So I hope that I can improve my abilities to help more people and the world!

大家哈囉!  歡迎來到"奎比設計"!

一開始,我想我應該先介紹我自己:)

我的綽號叫"奎比",我今年18歲,我非常喜歡設計。對我來說,設計是一件非常不可思議的事,它可以讓這個世界更好,讓人們感到更好,甚至給我們很多希望!所以我希望藉由提升我的能力來幫助更多的人跟這個世界!

沒有留言:

張貼留言